Tema: Re: Medienos aplink Vievi, Elektrenus
Autorius: mindiucha
Data: 2009-04-14 22:46:37
Haha, jumoristas tas Vladas.

Bet šiaip pagalvojus, jei kaina su atvežimu ir turi to, ko tau reikia, tai ne taip ir baisiai. Juolab, kad tik kūbo ir reikia.

Yra dar Kietaviškėse Astmedas (Sodo namas), tai gal anas turi ko (nors patys rąstų nepjauna).
Dar gali į WoodTeamą meilą nusiųst ir nelikvidų sąrašo paprašyt.

O šiaip prasinešk per medis.lt skelbimus.