Tema: Re: Pralyja Veka
Autorius: RimaZ
Data: 2009-04-13 22:36:05
Kalbu apie tarpine tarp lango remo ir varcios. Ir kalbu apie taip vadinamus
AD - Anschlagdichtung langus, t.y. langus su tarpinemis tarp varcios ir
remo, kurios matosi tiek is lango vidines puses, tiek is isorines - nekalbu
apie MD - Mitteldichtung langus, t.y. langus su centrine tarpine, kuri
matosi tik atidarius lango varcia. Ir kalbu apie tarpine, kuri yra ant lango
remo, o ne varcios. I vidu atsidarantiems langams (tokiems, kaip Lietuvoje
naudojami), tarpiniu jungimas turi buti lango virsuje, angliskiems (i isore
atidaromiems) - lango apacioje. Dekompresinis plyselis gali buti
formuojamas: 1) paliekant tarpus tarp tarpines galu; 2) naudojant specialios
tarpines (nelieciancios varcios) gabaliukus 3) gal yra dar kokiu special
sprendimu.
Tu rasai, kad tarpines pas tave sujungtos lango apacioje, todel jau vien del
to manau, kad technologija gali buti pazeista - nebent Veka kazka kito turi
sugalvojusi, nors nesinoretu tiketi - kiek maciau langu sistemu, visur
isorine tarpine yra jungiama virsuje. Logika yra tokia, kokia ir as, ir tu
paraseme - taip jau yra. Man irgi is pradziu buvo neitiketina, bet darant
eilinius bandymus SAI, specialiai prasiau, kad atliktu pralietinimo testa su
suklijuotomis tarpinemis ir po to ispjautu 3-5cm tarpeli virsuje ir dar
karta atliku bandymus. Nors jau ir anksciau buvau mates kitu tyrimu
rezultatus, bet ir dar karta turejau progos isitikinti, kad dekompresinis
tarpelis zymiai padidina lango sandaruma lietui. Dabar jau neprisimenu
tiksliai- tai buvo gal pries 5 metus, o ir su langais jau nebedirbu 3
metai - bet slegiai, prie kuriu vanduo patekdavo i kamera tarp remo ir
varcios su suklijuota tarpine ir su dekompresiniu plysiu buvo mazdaug
atitinkamai 1000/600 berods Pa. Akivaizdu, bet neitiketina. Po to dar
turejau reklamacija Klaipedoje su viena bendrija, kuri skundesi, kad lietui
lyjant jiems vanduo bega ant vidines palanges. Nuvaziavus pasirode, kad
gamintojas is pradziu buvo padares viska teisingai - palikes dekompresinius
plysius, bet bjauri bendrijos pirmininke pakele triuksma, kad anie chaltura
padare ir sutaupe ant tarpiniu, tai jie paeme ir pakeite visas tarpines, jas
suklijuodami. Ir pasirode vanduo. Vietoje paemiau peili, ispjoviau tarpines
gabala, peili idaviau pirmininkei ir pasiuliau ta pati padaryti visuose
butuose :). Jokiu nusiskundimu po to nebuvo...