Tema: Re: suniskas klausimas
Autorius: Wee
Data: 2009-04-12 15:01:40
Musiskis irgi loja nuo menkiausio krustelejimo laiptineje. Niekas
nesiskundzia, bet man paciam nemalonu. Kaip paciam tvarkytis jei suo loja?
Antkakliu nedesiu, nes ju poveikis - per skausma, tikrai nekankinsiu savo
suniuko.
Ka dar gali pasiulyti?
I teisma tai zinai.. po to kai mane kas nors paduotu i teisma del triuksmo,
as BUCIAU LABAI RAMUS. Bet neduok dieve po 18 val isgirsciau koki nors
garsa, ar neduok dieve koki nors remonta, o jei isgirsciau kad susirinko kas
nors baliui...
Jauciu ten toj gatvej svarbiausias atvejis kad viena buvo teisininke, o
kita - pardaveja...

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4002 (20090411) __________

http://www.eset.com