Tema: Re: Koki sildyma pasirinkti?
Autorius: ATT
Data: 2011-11-19 02:51:32

> Ar nebus 130 m2 per silpnas, nebent boilerio nebus, nors jis, kiek
> suprantu, turetu buti, kad butu sioks toks akumuliatorius? Pas mane senam
> name, sildomo ploto lyg tai apie 60m2 (apsiltinta tik palepe 22 cm vatos)
> toks pat stovi, tik negaliu kurti pilna pakura, nes uzverda. Kurenu
> anglimis, malku tik isidegimui. Siaip patenkintas, palyginus su tuo kas
> buvo, bet atidarius dureles iskart dumai puola i patalpa. Rusyje, tai
> galima pakesti, nors, pvz., verandoje, per kuria yra iejimas i rusi,
> palange apsinesa juodom nuosedom. Pas kaimyna 5 sekciju viadrus naujame
> [...]
Nejau neimanoma nieko padaryti su tai dumais? Katilo trauka padidinti iki
max, kol meti kura? Su senais katilais taip budavo, jei sklende iki minimumo
uzstumta, bet  atitraukus joks dumas i patalpas neidavo.

Boileris bus butinai, kaip kitaip be silto vandens. Vasara juk nekursi
katilo, elektra passildysim