Tema: Re: KK su hidroakumuliacine talpa
Autorius: Prickus
Data: 2011-11-16 15:03:50
Hidroakumuliacine talpa 1,5 t, namas arti 150 kv m, pirmas aukstas
grindinis, antras radijatoriai.
Sukonkretinsiu momenta, kuris mane nervuoja: pilna pakura (40  kg briketu)
neikaitina vienodai talpos, virsutinis termometras rodo, mano supratimu,
norma (60-70 C), vidurinis tuo tarpu ne (30-40 C), jau nekalbant apie
apatini.
Kai sildausi, jau kita diena temperatura talpoje nukritusi, vanduo is ciaupu
bega drugnas. O noretusi (bent taip dainavo pardavejai) tureti ir karsta
vandeni bent pora dienu... Dabar pamastau isitaisyti ir boileri, ko
neplanavau...
Namas, noretusi galvoti, pakankamai gerai apsildytas 15 cm putplasciu, gal,
sakau, automatika blogai nustatyta... Nu. zodziu.