Tema: Re: skarda stogui
Autorius: dz
Data: 2011-11-16 11:51:27
bent ruki berods deklaruoja 0,45-0,5mm storiu skirtuma, stovi pas mane 5
metai, kol kas nieko:), bet is esmes skardos stogas man nepatinka, dabar
deciau siferi mazais lapais

"kb"  wrote in message news:j9vvkj$164$1@trimpas.omnitel.net...

Tavo reikalas, bet nedek cerpes profilio. Jai skarda deti tai tik lygia,
trapecine arba sinusoidine. Skarda cerpine yra stampuojama ir visi iskilimai
yra paprasciausiai istempemi ir ta vieta yra zimiai plonesne nei ta vieta
kur lygi. Kia cerpe klausk koks skarods tori ties islinkimais o ne lygios.