Tema: Re: vienvamzdė šildymo sistema daugiabuty ir šildymo reguliavimas termostatais kiekv. butui
Autorius: Ekovila
Data: 2012-01-11 10:20:56
tai kad ne tik gali bet ir eina,
senose daugiabuciose apejimas yra atidaromas to trieigio kranelio
pagalba - jis turi 3 padetis :
srautas per radiatoriu
srautas per radiatoriu ir apejimo vamzdi
srautas per apeinanti vamzdi
jokiu balansiniu ventiliu ten nenumatyta,
jei ant radiatoriaus yra reguliatorius o srautas nukreiptas tik per
radiatoriu (krastine padetis), termoreguliatorius riboja srauta
_visoje_sistemoje_
butent todel ir nededa santechnikai termoreguliatoriu senose
daugiabuciose bei tiek daug yra isbalansuotu sistemu