Tema: Re: Laidu sujungimas
Autorius: Evaldas
Data: 2011-11-09 21:42:40
Tingiu cia as terliotis ir is naujo diskutuoti tema kuria jau buvo iki
krauju pridiskutuota pries metus ar du, bet turiu atminciai pasidejes viena
sujungima su "kaladele". Nezinau nei kas dare nei kaip, bet laidai toje
kaladele varztais perspauti kiaurai. Laikesi tik vos vos ir patraukus
issninere (nutruko). Ir panasiu vaizdu maciu daug kur. Varis takus, jei jis
turi kur plestis i sonus tai ir pleciasi atlaisvindamas suverzima. Kiek
rimciau daro labiau patyre monteriai tai susuka laidus ir ant virsaus
uzmauna kaladele  ir priverzia tik vos vos.
O uz suvirinima ar aplitavima tai niekas nieko geriau neisrado ir neisras.