Tema: Re: ar verta dėti vatą buto lubose (viršuje 1 kaimynas)?
Autorius: -JM-
Data: 2011-11-06 12:25:36
Garso izoliacijoje yra ELEMENTARI ir kaip 2x2 zinoma tiesa - izoliuojama
ta vieta, is kurios sklinda garsas, o ne i kuria jau patenka tas garsas.
Kitais atvejais, nelabai ka pades. Tai kaimynas, garso saltinis, turetu
izoliuoti savo grindis ir t.t.
del silumos visiska nesamone taip daryti, nes virsutinis butas
gyvenamas, ir jeigu, kaip konstatuota, kad jis siltas.