Tema: Re: te bunie skaiciai
Autorius: CodeC
Data: 2011-11-02 13:25:30
On 11/02/2011 01:23 PM, T:) wrote:
> na tarkime po 2-5 metu nelieka nei argono nei selektyvo - bet kokia alternatyva? Man regis turetum dar ir primoketi dabar kad tau detu neselektyva ir argono nepustu :)
> O siaip tai stiklo paketai turi savo tarnavimo laika ir neveltui vokieciai juos keicia (o mes susidedame) :)))

tai domesiuosi, ar yra be selektyvo ir argono stebuklu. linksmiausia,
kad sitas va sustras pardavejas sitais klausimais taip nieko ir
nepasake. matyt labai nepatinka sneket apie tai, ko kataloguose nera.
dar vat idomu butu 'egzperto' komentaras apie triju stiklu selektyva :)
nu bent jau teoriskai kuo jis geriau uz dvieju stiklu. nes juk kainuoja
tai brangiau.