Tema: Re: Lemputė saunai
Autorius: Pi.
Data: 2011-10-10 22:04:47
paklausiau gopo, ar tikrai tiki tuo ka parase, kad tu matavai ant lubu
temp... pasirodo, kad istiesu nematavai..
kiek esu buves pirciu.. kaimisku ar naujovisku(naujai irengtu) visur sviete
lemputes ir nei vienas seimininkas neivardijo lempuciu problemos.. tiesa..
140 laipsniu nebuvo nei vienoj pirty.. kalbu apie oro temp.