Tema: Re: malkos ziemai
Autorius: T:\)
Data: 2011-10-07 18:09:21
briketai buna supakuoti i maisiukus ir paleta dar apsukta paprastai plevele, taipk kad labai prigerti dregmes neturetu. Bet butinai reikia juos zudengti nuo tiesioginiu krituliu. Daugumoje tai juos laiko vistiek po stogu, arba kokiam garaze / katilineje. Ant vienos paletes eina sukrauti virs 1.5 tonos briketu. (kiek riboja lubos:)
Del pjuvenu uzpylimo - greiciausiai pjuvenos buvo dregnos ir/arba uzsikiso degimo anga delto nebuvo paduodama pakankamai oro. Jei turi palaidu pjuvenu jas siulyciau maisyti su malkomis. Kaimynas i popierinius maisus supildvo ir uzmesdavo kartu su malkomis. Su briketais problemos nera, nes pjuvenos juose neissileidzia (jei geri briketai) dega skaityk kaip malkos, degimo procese gali atisdares pamatyti viena didele raudona zaizaruojancia kalade :)

T:)