Tema: Re: Kokios LED lemputės geros/pigios/kokybiškos?
Autorius: Polikarpas Matvejevicius
Data: 2011-10-04 13:05:38
Matyt pagrindinė bėda su tom kitaiskom lempom, kad neužtenka aušinimo
led'ams - nuo aukštos temperatūros ženkliai trumpėja led'ų amžius. Jei eina
kūrybiškai pakeisti esamą šaldytuvą didesniu aliuminio/vario gabalu, turėtų
tarnauti ilgiau. Taikau betkokioms "viskas viename" su standartiniu cokoliu.

Buvau tiesiog 10 x1W kinietiškų led'ų priklijavęs silikonu ant aliumininio
kompo radiatoriaus (~10x6x4 cm)- per kelias valandas temperatūra
stabilizavosi ties ~56 C, tsakant, neblogai.

Įdomu būtų pamatuoti tų Elmo/kitaiskų lempučių darbinę temperatūrą.