Tema: Re: Trinkeles
Autorius: Ginthus
Data: 2009-04-10 07:49:50
Uzsiknisimas dirbant proporcingas gautam rezultatui ;)
Jeigu terasai, kur reikalingas preciziskas lygumas baldams ir pan. tai gal ir nepakenktu tas atsijas vibruot.
Ale kai takeliams bei parkingams paprastai uztenka tik per trinkeles pereit (tam ir klojamos 0,5-1cm auksciau, kad susestu). Gali atsirast sioks toks susibangavimas nevienodai sedant, bet dazniausiai plika akimi nepastebimas, juolab, jei nuolydziai nemazi ir vanduo neuzsistovi.