Tema: Re: Kinietiskas siltnamis
Autorius: S.O.S.
Data: 2009-04-08 10:09:13
Tie kinietiski sveria ~70kg. Pernesti i kita vieta jokiu problemu. Pamato
nereikia, reikia ikalti kuolus ir pritvirtinti.
Vienas is pagrindiniu reikalavimu siltnamiui - grozis :) ir aisku
ilgaamziskumas.
Matysiu as ji per langa kiekviena diena, tai noretusi kad smarkiai vaizdo
negadintu, su pleveliniu to padaryti manau nepavyktų.