Tema: Re: nuovaza nuo kelio
Autorius: Nioka
Data: 2011-10-03 20:58:05
Vilniuje jokiu sutarciu su Savivaldybe nereikejo.
Ivaza nubraizyta namo projekte, kaip ir kitos komunikacijos:
vanduo, nuotekos, elektra, dujos ir t.t.
Buvo tik rekalaujama, kad ivazos plotis per valst.zeme butu
ne daugiau 3m. Taigi priduodant nama taip ir turi buti.
Danga pas mane projekte nenurodyta.
Vadinasi galiu ta ivaza asfaltuot, galiu det trinkelem,
o galiu patiest raudona kilima:)