Tema: Re: geologiniai tyrinejimai siauliai
Autorius: Vytautas
Data: 2011-10-03 00:47:47
"ejs" <ejs@no.where> wrote in message
news:j6ajmq$lu8$1@trimpas.omnitel.net...

> Galima. O dar geriau pasodinti Pinigų Medį.

jei geologai ne studenciokai tai ir is 2 greziniu padarys pakankamai
tikslias isvadas.

> išvadas į pečių. Konstruktoriui gal reikalingi profiliai, kiekvieno
> sluoksnio grunto rodikliai. Apie pamatų tipą ir jų apkrovas sprendžia ne
> geologai.

tai zinau kad ne geologai. ju isvados buvo ne apie tai ka ir kaip galiu
statyti, bet koks gruntas.
o gruntas buvo nuo ledynmecio nejudintas 3-5 metru gylyje. kadangi buvo
pazystami tai ir pasake tokia "isvada" kad galima daugiaaukscius statyti.
dariau  tyrimus daugiau del valymo irenginiu, juo labiau kad padare uz
simboliska kaina.

> Todėl ir klausiu apie konstruktorių: jei specas su stažu, daręs ne vienus
> pamatus toje vietovėje - geologija jam beveik nieko naujo nepasakys. O
> visuomet egzistuoja galimybė atkasti kokį šaltinį - net ir smėlingame
> grunte. Turėjom tokį atvejį. Geologina nieko blogo nerodo, smėlis/
> priesmėlis, papylei betono ir klok blokus. Statybininkai iškasė duobę -
> sausa, gražu. Ryte bobikas neįvažiuoja - ai, nukasam biški iš įvažiavimu
> pusės. Ir ką jūs manote - nepraėjo ir pusdienio, kai iš duobės pasidarė
> [...]

per pora simtu metru oj kaip gali pasikeisti situacija su gruntu ir nesvarbu
ar konstruktorius su patirtim ar be.
paziurek kokio gylio greziniai buna vienas salia kito (per puskilometri)