Tema: Re: Gamtiniu duju vamzdis isoriniam apsiltinimo sluoksnyje
Autorius: MaRiUs
Data: 2011-10-02 13:15:57
papasakokit man durnam per kur drėgmė pateks i vamzdy esanti polistirole ?

Na, neskaitant to, kad slėgis dujų vamzdyje yra +/- stabilus ir niekas
ten neshala. Shala gerausiu atveju reguliatoriuose, kuriuose is ~3ba
slegis mazinamas iki ~20 mbar (0,02 bar)
Nu ir dar didesniuose slegio redukavimo mazguose.....

--
MaRiUs
Kaunas