Tema: Re: del vandens kond. katilo indekle
Autorius: eimaz
Data: 2011-09-29 12:29:34
hmm, o pas mane užstatyta, kad max šildytų iki 50 laipsniu į šildymo
sistemą, nes kondensacinis iki tokios temperatūros dirba optimaliausiai.
aišku kai ruošia vandenį, tada jau ir iki 70 ar 75 laipsnių kaitina.

"bzik"  wrote in message news:j61d3u$tas$1@trimpas.omnitel.net...

Maksimali nauda gaunama kai vanduo pakaitinamas iki 51 ar 55 laipsniu.
Degimo produktai vis tiek turi vandens, kuris ir nuseda ant ideklo sieneliu.