Tema: Re: ka manote: topshop dazu purskiklis
Autorius: lllll
Data: 2011-09-28 10:17:54
Kokį, jei ne paslaptis? Jei apie rankinį - nekomentuosiu, nežinau,
nebandžiau, bandžiau kitos firmos ir prasikeikiau, nebenaudoju po 2
pabandymų.
Pas mane indelis su įstatomais ašmenimis, o ant viršaus uždedamas
varikliukas. Du indeliai su skirtingo dydžio ašmenimis. Kol kas sėkmingai
varo tiek ledą, tiek daržoves (pradedant paprikom, baigiant
svogūnais/česnakais), tiek vaisius. Tas modelis iš topshopo dingo gana
greitai, ir dabar nebematau :)
Dar žinau, kad šeimyna kituose namuose keptuve kažkokia keramine
nesiskundžia, etc... Aš šiaip dar pakankamai džiaugiuosi batais tuo
apvalintu padu (panašus MBT analogas kainuoja kelis kartus daugiau :) ),
basutes mama atitampė kalnų takeliais, kur su paprastais bateliais
prasikeikėm.
Svarbiausia atsirinkt, ką iš tikrųjų verta pirkt... jei yra pigesnių
geresnių analogų, neverta imti, bet kartais galima rast gerų variantų.

lllll

"bzik"  wrote in message news:j5ughi$mtc$1@trimpas.omnitel.net...

gavom dovanu vienu metu ju labai reklamuota smulkintuva uz 89,90. Po 2
pabandymu numetem i kampa. Rimto gamintojo analogas kainuoja gerokai pigiau
(ar dirba geriau netikrinau)