Tema: Re: parketlentes: lakuotos ar alyvuotos
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-09-27 13:18:21
O dar jei padiskutuot apie tai, kokie flamasteriai skaniausi, tai bent jau
man parketas geriausiai atrodo po kokiu 10 metu, kai igyja naturalu
nusidevejima ir tie visi nukrite saukstai bei ibrezimai patampa tik
privalumu.

"-JM-"  wrote in message news:j5s7p3$h9t$1@trimpas.omnitel.net...

nu, zmogau, susitaikyk, kad devesis ir bus zenklu! Tai medis. Kazkokiam
forume, berods Supermamu, buvo tema apie tai, tai tos mamos is proto ejo
del kiekvieno ibrezimo, del kiekvieno medzio ilinkio, kaip pvz. nukritus
sunkesniam daiktui ir pan. Cia medzio grindys, jop tarairai. Tiek
alyvuotas, tiek lakuotos devesis. Tik kad alyvuotas paprasciau padailinti.
Jeigu bijai tokiu dalyku, del PVC arba su medzio plausu (tik anos dar
brangesnes nei medines).