Tema: Re: Elektrines zaliuzes i stiklo paketo vidu
Autorius: Gintas
Data: 2011-09-23 22:24:54
na, jei kazkas ceche ideda, manau galeciau ir as (is bedos) Buvau kazkada Klaipedos Etnoje su paketu, kurio vienas stiklas buvo sugurintas. Nulupo ta stikla, ispute dulkes, isdejo kita, aptepe hermetiku, isgreze skylutes dvi, per viena prileido inertiniu duju, abi uzkiso ir vualia. Na, tai dabar ir pagalvojau-duotu kas nedabaigta rinkti paketa, ideciau i ji, isvesciau  sukinejimui svirtele per koki rieboksli (salnyka rusiskai) , nes zaliuziu kilnot nereikia ir vualia. Uzdetu ceche antra stikla, hermetikas ir duju prileidimas. Cia kas? Raketa i menuli paleisti? Bet ziuriu-gal dar yra kokiu minciu pas chebra :) Firminis varikliukas , zaliuziu pasukimui isvis butu liuks, mat el. isvadus plastmaseje hermetizuoti-isvis lengva.  Trumpai tariant: KUR internete rasti ypac siauru zaliuziu su varikliuku?