Tema: Re: Pusies masyvo filingines vidaus durys su uzlaida
Autorius: StatauLaisvalaikiu
Data: 2011-09-23 11:00:52
Visos standartinemis vadinamos durys buna lygiu krastu, noriu, kad mano
durys butu su uzleidimu ant staktos. DuruFabrikas.lt skelbiasi gamintoju,
bet pradejus aiskintis kas ir kaip paaiskejo, kad azuolo ir pusies duru su
uzleidimu kaina skiriasi 100 LT. Keiciant visas duris matyt imciau azuola,
bet keiciu ne visas.... Ieskau gamintojo, kuris uzsimetu 20-25%, o ne 100%
antkaini.