Tema: Re: dar biski apie lauko sviestuvus
Autorius: Miegapele
Data: 2011-09-23 08:23:14
siaip jau tai nebutinai koncentruotai ir nebutinai melynai ledas sviecia.
sunkiausia susirasti tai ko nori uz tinkama kaina. pavaz prie dudu isukes
1.3W ledine lempuke. svieos pakanka. sviecia kaiurom parom nes vistiek
nifiga neprisuka. aisku kaina buvo apie 20usd. ekonomijos nera bet komforto
dadejo.