Tema: Re: nauj
Autorius: chernius
Data: 2011-09-22 13:27:35
On Thu, 22 Sep 2011 13:04:33 +0300, Driven wrote:

> Aliuminis kampas dedamas ir glaisciau su Fugelfiuleriu. Gaunas viskas
> idealiai pagal gulsciukus.
>

> "Exo" <exoNO@SPAMc123.lt> parašė naujienų

O kaip pati siule kur sueis su langu? Neskilines jei gipsokartonu apdeta?
Man cia vienas toks yra dares, tai atrode tragiskai,pritepe akrilu tai
atrode dar baisiau.
Kitus langus samdziau vyrukus, tinkav su kompensaciniais profiliais,
atrodo idealiai, net grazu ziuret.
Kazkaip nuo to laiko gipsine paranoje mane ima i angokrascius plikus
ziurint