Tema: Re: Nedashunta :) cirkuliaciniai siurbliai
Autorius: Gintas
Data: 2011-09-21 00:49:11
Prisukti su ventiliu, tai tas pats, kas tiketis, kad kuo sunkesne priekaba prie Golfo prikabinsi, tuo maziau jis benzo naudos :)

O jei rimtai: gal nesupratai to zmogaus? Gal jis siule su paciu cirkuliaciniu siurbliu primazinti? Buna juk padetys, kai jis leciau sukasi, tada ir maziau energijos vartoja.