Tema: Re: palepe
Autorius: arunazz
Data: 2011-09-20 22:10:20
Pas mane panašus atvejis. Ant GB plokščių susijungimo vietų patiesiau polietileno plėvelę, ant jos dedu "Rockmin plus" 1000x565x100, bendras storis 20 cm + medinis karkasas, kad galima būtų vaikščiot. Gal kiek mažokai, po žiemos bus matyt. Ant viršaus patiesiu šitą:
http://www.senukai.lt/statyba-remontas-apdaila/statybos-ir-remonto-prekes/izoliacines-medziagos/hidroizoliacines-medziagos/200050875374_4.html ,o ant viršiaus užmesiu lentų, osb atraižų.