Tema: Re: kaip teisingai isvedinti rusi???
Autorius: Nioka
Data: 2011-09-20 18:51:19
Rusio dregmes ventiliavimui reikes priverstines ventiliacijos.
Dregme rusyje buna vasara, kai rusio oro temp. zemesne negu lauke,
t.y. saltas oras pats nekils per ventiliacijos shachta.
Ziema kai lauke salciau, trauka bus gera,
bet tada rusyje buna ir taip sausa, (bent jau pas mane).

Rusio ventiliacijai naudoja dvi shachtas:
viena- istraukimui, kita- padavimui.
Vienos is ju (rodos padavimo) vamzdis turi buti nuleistas prie rusio grindu.
Taigi naudok abi shachtas, ekperimentuok.
Gali buti, kad patrauksi is kokios virtuves kvapu,
bet per kita shachta juos ir ispusi :)