Tema: Re: griuvėsis - 2 klausimai apie nyktantį fasadą ir pamatą
Autorius: R
Data: 2011-09-20 15:02:45
On 2011.09.20 11:37, ejs wrote:

> betonas. Ar plokštė, galima sužinoti kokiu kabliu prazondavus jo kraštą.

Tiesa, apie pamatą niekas nieko nežino. Aš tik vonioje pusę metro ir dar
truputį kasiau su kastuvu ir mačiau plytas, o giliau bijojau lįsti.

> Brangus širdžiai palikimas ar šiaip nelaimė?
> Pagal tai ką matau, siena jau senai avarinio stovio ;)

Nelaimė, nelaimė.
Man keista, kad siena avarinio stovio atrodo tik apačioje [na ir tik
krapštant, paskui greitai pasimiršta :)], o aukščiau jokių problemų
nesimato. Bet gal baisu pasidarytų nulupus tinką, kažin...
Tuo tarpu kaimynystėje 40 metų jaunesnio namo siena visa suskilinėjusi
[ir putų pripurkšta į tarpus :)], nors apačia atrodo sveika.

> Mano nuomone, remontas būtų toks:
> sieną paremti sijomis (reikės atramų ir patalpų viduje);
> apatinę dalį nuardyti, įrengti pamatą ir horiz. h-izoliaciją;
> sieną atstatyti tvarkingomi plytomis, pakeliui įrengiant vertikalią
> h-izoliaciją;
> apšiltinti, nutinkuoti;
>
> Kapitalinis remontas. Tokius darbus atlikdavo iškeldami gyventojus.

O šiais laikais laukiam kol sugrius.
Labai tikiuosi, kad visi pataupysim ir ko nors imsimės per 3 metus, bet
bijau, kad gali ir nepasisekti. Na o po 10 metų turėsim avarinės būklės,
bet nepataisomą...

Skundžiausi namo administratoriui, tai atsiuntė berniuką tik po studijų,
kuris padarė nuotrauką, sakė pilkit betoną ir viskas čia gerai (čia kai
buvo galima prakišti ranką į mano vonią).

O kokios profesijos žmogaus ieškoti Kaune, konsultacijai? Nes matau, kad
man čia jau per sudėtinga.

Ačiū.