Tema: Re: Vonios grindu sildymas pavasari/rudeni.
Autorius: Drambliukas
Data: 2011-09-17 01:03:52
Aplamai pasakysiu RTL yra blogis. Jis buvo sukurtas kaip "is bedos" kai visa sistema
radijatorine ir reikia viena kambari pasildyt grindimis. Problema, kad i kontura pasiduoda
labai karstas vanduo, kuris toliau atvesta. Taigi grindu pradzia bus pernelyg karsta.
Gerai jeigu betonas toje vietoje geras: su plastifikatoriumi bei tinkamo storio.