Tema: Re: COM Ąžuoliniai lauko baldai
Autorius: T:\)
Data: 2011-09-16 11:07:42
Cia labai praktiskas pastebejimas, X kojos labai nepraktiska is galu. Tokiu atveju as net nedaryciau/nepirkciau krastiniu suoliuku/kreslu, nes juose sedeti nepatogu. Jau geriau tada taburete is galo pastatyti, nes masyvaus kreslo nepastumdysi, o is galo tai ir norisi daryti (valgai prisitrauki, o paskui jau norisi atsitraukti, nes kojoms vietos nera).
Nelabai suprantu, kodel meistrai nedaro tiesiu staolo koju. Lauko baldams (ir netik) del stabilumo kojas galima sujungti apacioje skesiniu (stalo galuose kojos sujungtos tarpusavyje virs zemes koki 10-20 cm balkiuku, o sie balkiukai atitinkamai sujungti vienu per viduriu balkiu palei stalo ilgi). Turime toki labai sena stala, tai ties sutvirtinimai net isdyle nuo koju (kai valgai ant apatinio skersinio pasidedi kojas patogiai). ir stalas labai stabilus nepriklausomai net nuo to, kad stalvirsis nusiema atskirai ir nera kaip nors tvirtai sujungiamas su stalo kojomis (labai patogu pernesti, nusinesi stalvirsi, o paskui nunesi stalo koju rema).

T:)