Tema: Re: 160 mm diam. vamzdziu
Autorius: bzik
Data: 2011-09-16 08:43:02
Ar isvis verta? Kai geras istraukimas, oras nespes prisilt. Jei bus nuolatinis pritekejimas, tai su laiku pasidarys atvesintas zemes ziedas aplink vamzdi. Teks zaist su sklendem.
Kaimyninej sodyboj slaputeli 100m2 rusi per pora savaiciu iszdiovino normaliai iskelus kamineli ir padarius dvi angas pritekejimui.