Tema: Re: betoniniu cerpiu pasirinkimas
Autorius: Pavidalas
Data: 2011-09-16 07:04:40
pirma partija visai gal ir nebloga buvo bet darbininkai sudarankiai daug
suskalde.
tada prasidejo - papildomai uzsakineju, veza neatveza paimrsta per mazai
atveza ir t.t.
galu gale kai atveze papildomai 1 karta tai jau visai prastos, su tokiom
uzvartom kad kiekviena apdirb reikejo kad graziai susidetu ir trapios labai,
puse sutrupejo.
tada teko  dar papildomai uzsakineti, isigudrino jau atvezti sutrupejusiu
gal tredzdali, gerai kad si kart daug virsaus buvau uzsakes.
siaip vandens tai atrodo neigeria, atrodo neblogai, bet trapios kazkokios.
Ir krastines labai komplikuotos, neteisingos.