Tema: Re: Kuo skyle uztaisyt?
Autorius: Saulius74901
Data: 2011-09-13 10:43:35
Nu va bandziau klijais - po paros snipstas.
Cheminis ankeris kaip ir tiktu, bet yra pavojus, kad istekes per plysius,
visgi jis mazdaug buna kisieliaus tirstumo.
Ankerine mase tiktu, kazkada turejau, bet brangi zaraza, del vienos skyles
visa tiubika pirkt tektu.
Gal sakau kas uzmatet mazai kiekiais kur tos mases?