Tema: Re: viritampiai
Autorius: nerami_bite <nerami_bite-n0Sp@m-@freemail.lt>
Data: 2011-09-08 20:10:53
A eina ant oriniu liniju. Ir cia elektros tinklu bedos.
B+C reikalinga jei isirenginejama zaibolaidi. D rekomenduojama galutiniem
prietaisam.
ETI puslapyje yra neblogas PDF anglu kalba, kur net vaizdziai parodyta
kuriais atvejais kas yra rekomenduojama naudot (laimingi tie kurie turi
shalia transformatorine). Jei rimtai ziurit i si reikala - ishklausykit
visu, bet galutini sprendima priimkit bent panagrineje ETI PDF'o
patarimus ;) Labai rimtai neziurekit i pardaveju, vadybininku ir
aliektriku patarimus.