Tema: Re: Stogo dangos pasirinkimas
Autorius: Arj
Data: 2011-09-08 13:48:47
nu kaip kaip - o tu pasiziurek i alternatyvas.
cerpes - labai grazu, labai gerai, bet labai reikia $.
betonines cerpes - grazu, gerai, bet irgi $, plius sunkios bjaurybes.
skarda - grazu kol nauja, (paskui buna visaip - galiu ir labai blogu pvz
parodyti), + truksmas
bitumines cerpes - salyginai grazu, bet brangkoka (nes prisideda OSB kaina),
plius daug galimybiu padaryt broka - nepadarius geros garo izoliacijos, ar
padarius galimybe dregmai patekti i vata, didele tikimybe kad ji ten ir
kaupsis :)
bituminis siferis - apskritai nesusipratimas, viniu iseiga didele, atrodo po
3 metu baisiai. vieninetelis jo privalumas kad galima suvunioti i ritini ir
parsivezti kelis lakstus lengvoj auto.

mano nuomone - jei klausimas apie slaitini budzetini stoga, siferis -
pasirinkimas nr1.