Tema: Re: klijavimas ant kreidos
Autorius: Paulius Zaleckas
Data: 2011-09-07 11:21:18
On 09/07/2011 10:43 AM, Vaidas wrote:
> Baisumas mano atveju visiškai neturi įtakos.
> Tai sakai, kad ant kreidos buvo kuo puikiausiai prilipę, net nelabai ėjo
> nuplėšti? Gal numanai kuo tada klijavo?

Nu tai varyk tas kreidines lubas kokiu giluminiu gruntu pora kartu ir
klijuok su kokiu momentu, nors momentas gal ir netinka... bo tipdys
polistirola, nu tai siaip tada kokiais montazinaiais klijais. Arba kaip
cia kazkas rase "skystais viniais", kad turetu dziaugsmo tas kam poto
nulupinet tas lubas teks ;)

--
Paulius
http://manonamas.wordpress.com