Tema: Re: OSB plokstes storis
Autorius: bet_kas
Data: 2011-09-07 09:43:18
Kažkada, kai gaminau lentynas sandėliukui, sumečiau 2 cm storio ir 1m pločio
OSB su atramos taškais kas 2 metrai planuodamas vėliau per vidurį dar po
atramos tašką padaryt. Kadangi ne visur pavyko pasiekti, ant kai kurių
teko net ir užsiropšti visu svoriu - laikė kuo puikiausiai. Tai ir per
vidurį
net atramos nebedariau.

"Paulius Zaleckas"  parašė naujienų news:j458fq$um8$1@trimpas.omnitel.net...
On 09/06/2011 04:41 PM, gnt wrote:
> koks turetu buti OSB plokstes storis, kad ji neislinktu ant jos vaikstant?
> plokste butu padeta ant dvieju mediniu gegniu, tarp gegniu atstumas apie
> 80cm.

Nu 80cm tai cia kaip pasakius.... Kai as klausinejau vienu pardaveju,
tai man ant lubu (kur tikrai nebus vaiksciojama) liepe pasidaryti kad
atstumai butu BENT JAU 60cm. Tavo atveju, manau, kad jokio storio OSB
nepades. Teks deti gegnes dar ir per viduri anu, kad gautusi po 40cm
tarpai, o va tada jau galvot kokio storio reikia... O siaip tai
pasisnekek su rimtesniais pardavejais. As snekejau su osb@rezetas.lt