Tema: Re: REQ maumedzio terasai
Autorius: T:\)
Data: 2011-09-07 09:01:21
nilmoje berods like tik du storiai, jei gerai pamenu 27mm ir 34 mm ar kazkas panasaus. Pries pora metu turejo (gal jau likucius) ir 45 mm. Bet cia jau tikrai storos, susukau tokias laiptu pakopoms. Terasoje panaudojes esu berods 27 mm tai laiko gerai. Aisku storesnes gal geriau, bet ir kainuoja daugiau. Lages berods kas 60 cm.

T:)