Tema: Re: Q: pora konstrukciniu klausimeliu
Autorius: mummis
Data: 2011-09-06 08:51:16

> didesnio diametro nei varžtas vamzdelis + poveržlė;

to turetu uzhtekti tvirtinant i akyta bertona?
kadangi vienas tvirtinimas sukasi 4 varzhtais, tai galvojau kazhkokia
plokstele daryti, kuri i blokelius remtusi, tada vamzdeliai... bet
nesugalvojau kaip ta 10 cm tarpa uzhpildyt...

> visad galvojau kad ten sniego, o ne vandens gaudytuvai. Aš sukčiau ant
> falcų.

o kokiu budu ant falcu prisukti? per kazkokias papildomas detales? nes i
falca tik ish shono eina tvirtint, o sniego gaudytuvai tokio tipo
http://www.jaukuvita.lt/images/sniegogaud.gif