Tema: Re: Draudikai suka uodega
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-09-05 16:37:02
O kas ipareigoja draudika apmoketi tavo neprofesionalo darba? Ir kiek jisai
vertas - gal nieko, jeigu tu to nemoki? Imone neprivalo buti PVM moketojas -
jeigu tu atnesi ne PVM'ines saskaitas, jis bus apmoketos pilnai.

Sutartyje kas atliks darbus - visaip. Gali buti nurodyta, gali buti ir ne.
Mano patarimas - leisti viska sutvarkyti draudiko parinktiems
statybininkams, paciam kontroliuojant kokybe. Cia su salyga, jei nenori
uzdirbt.

"AurimasB"  wrote in message news:j42j2u$c3p$1@trimpas.omnitel.net...

o kas įpareigoja mane samdytis staybinkus su sakitomis ir pan, sutary būna
nurodyta? kad nuostolius turi sutvarkyt tokia ir tokia įmonė, kad būtų pvm
mokėtojas, o jei ne neduosim pvm?
ar draudimas priims mano paties parašytas išlaidas pagrystas mano darbo
(nestatybinko) valandos kaina ir medžiagų kaina :D