Tema: Re: darbu eiliskumas
Autorius: skaitytojas
Data: 2011-09-02 11:51:13
Matai klausiams iskilo, nes irengiant grindis net neabejou, kad skiedinys
nori nenori papuola ir ant sienu , tai murines sienas nuvalyti turbut ne
problema, o ir ant ju dar desis apdaila, o kai man pritaskys ant rastu,
kurie viduje nebetures jokios papildomo apdalos, tai ka reiks daryt? Na
aisku, galima uzdengt tas sienas plevele ar kokia kita medziaga.

Tai blyn, sienas gal pirma pasikelk :)