Tema: Re: pirmakart gavau naudinga spama i emaila
Autorius: Vytenis P.
Data: 2011-09-02 09:11:13
> su visom tokiom apsaugom yra vienas dalykas - sudrapalins langa tik
> labiau, dar ant galo stikla ismus supykes vagis :) esme - draustis. kuo
> daugiau apsaugu ant lango tuo labiau jis nukentes isoriskai, techniskai
> ir kitaip. paskui reiks keisti visa paketa. kas is to?

Todėl nepykdykim vagių - palikim langus atvirus :)))
Pamąsčius giliau, tai draudimas man primena dar taip neseniai labai populiarų
"stogą". Na, sumeta eilė varguolių vienam, kuriam nepasisekė ir dar keletą
dėdžių ar tetų šeimų neblogam pragyvenimui išlaiko. O motyvacijos nevogti,
t.y. mažėti vagysčių kiekiui nuo to neatsiranda. Atvirkščiai - šis požiūris kaip
tik gimdo vagysčių plitimą, nes apie apsaugą nemąstoma - draudimas už mus
pagalvos...