Tema: Re: Baldu pirkimas is e-shopu
Autorius: ramunas
Data: 2011-09-01 12:29:42
reziduoju klaipedoje ir is to negyvenu :)

"mrlz777"  wrote in message news:j3iag4$rl9$1@trimpas.omnitel.net...

O tai gal ir kitiems baldus gamini? Gal turi ka pasiulyti?

Man tai kazkaip visai graziai atrodo tie komplektukai.
Siaip reikia lovos, komodos ir dvieju naktiniu staliuku, noreciau sutilpti
iki ~1500lt.

www.boulingas.net - Boulingo diskusijos.
"ramunas"  wrote in message news:j3i8t5$p0g$1@trimpas.omnitel.net...

lenkai naudoja pigias medziagas. uzlaminuota buna visada paprastu popieriniu
kantu, kuris nuo uzkliuvimu pradeda lupinetis ir t.t. ... naudoja plona LMDP
(16mm) ... jei nesugebeciau pats gamintis baldu ir butu striuka su $ tai
tikriausiai pirkciau lenkiskus baldus... nenurasau ju i suns dienas... bet
daigtas tikrai nespindes prabanga...