Tema: Re: Nuomone apie namo projekta
Autorius: Sail
Data: 2011-08-31 16:25:44
Tokiu budu labai lengva sugadinti, tai kas jau senai nusistoveje.
Viena-kita egzotikos elementa ivesti galima, bet paziurek, kiek modernaus
sudo ikisa - ir jovalas gaunasi.

Eifelio bokstas isskirtinis, o katedros aikstej statyti sesiolikauksti - ne
vieta butu. Va kontrastas butu  su varpines bokstu.