Tema: Re: instaliacijos ziedinimas
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2011-08-28 16:55:12
>O koks tikslas branginti du kartus instaliacija? Ir kiek kartu prakertamas
>laidas?
> Ir jei daryti is dviguba instaliacija, tai klojimo trasos turi buti
> priesingos, ko pasekoje visos sienos bus apraizgytos laidais, o naudos
> jokios.

Nezinau ka turite minty. Pas mane nuo skydelio automato rina 3x2.5 laidas
iki kambario rozetes, nuo sios rozetes 3x1.5 laidas iki sekancios rozetes.
Ir taip visu kambario perimetru. Uzziedinimui reikejo pakloti 3,2.5 laida
nuo paskutines rozetes iki automatuko. Sito ir nepadariaus.

Nuostolis nedidelis, nes po palangemis atveziau atskira laida, jeigu tektu
jungti galingesni prietaisa.

Apsvietimui iki kambario atvedziau taip pat 3x2,5 laida. Cia staciau rozete
ir toliau 1,5 laidas apsvietimui. Elektrikas patikino, kad taip daryti
galima su salyga, kad dedi B tipo automatukus.