Tema: Re: Patarimo del dailylenciu tvirtinimo prie fasado
Autorius: Paulius Zaleckas
Data: 2011-08-26 14:47:46
On 08/26/2011 12:18 PM, Obuolys wrote:

> hmm.. kazin ar laikys lenteles sitie.. plastiko gal, bet medzio vargu.

Nu kaip... Jegos ten yra surasytos Niutonais. Tai bent jau tas
didziausias varztas isuktas i EPS100 (atitinka PS20) laikys 50kg, tai 2
varztai tave atlaikys jei nesveri daugiau 100kg :D
Jei tokius varztus susuksi kas 20cm, tai neisivaizduoju koks vejas
turetu but, kad nuplestu tas lenteles. Kases lanka galesi prisukti prie
tu lenteliu ir pasikabinti ant jo ir nieko nebus.

O siaip tai aisku jusu teise rinktis ar vadovautis nuojauta ar fizikos
desniais :)

--
Paulius
http://manonamas.wordpress.com