Tema: Re: 220V AC i 220V DC 1000W?
Autorius: Gintas
Data: 2009-04-07 23:51:29
nereikeia pamirsti ir tai-kad 400 hz -lektuvuose buvo naudojama. Na, o 400 hz trafas ne tik mazesnis, bet ir lengvesnis..... Kas keiciausia-turiu juostini kariska maga-tai va-prie itampu pajungimo skydelio nurodyta 500hz!!!!!! Va, cia tai man misle . Nepamenu tik itampos reiksmes, bet kad 500 hz-tai tiksliai atsimenu