Tema: Re: priesgaisriniai atstumai
Autorius: AurimasB
Data: 2011-08-16 18:19:38
nemanau kad problema didelė. pasiziurėk tuos pačiuose gaisriniuose reikalavimuose gaisrinio skyriaus plotą kaip paskaičiuot, sudėk visų pastatų kurie vienas nuo kito nutolę arčiau nei leistinas atstumas plotus bei skypo plotus (apribotus tarp pastaų tolimiausių kampų) ir matysi ar neviršija to gairinio skyriaus.

p.s atstuma galima mažint jei gairinė yra arčiau nei kazkiek km, ar kazkike min kelio (nebepamenu) bei jei yra hidrantas kur aplink.

mestelk google mapsa ir savo sklypo plano (ar topo su tais pastatais) foto paziuresim..