Tema: Re: Gal pas ka variklis nuo hidroforo metos?
Autorius: Evaldas
Data: 2011-08-15 22:11:40
Turiu toki pusiau veikianti siurbli, pusiau veikianti todel, kad siurblio
sparnuote sudilusi ar kas ten jam nezinau, debito tokio kokio reikia ner.
Variklis sukasi kaip turi but. Variklis apie 350W, bet kaip tu ji ten
prisabacinsi nesisivaizduoju. Uz dyka neduosu, bet uz 45Lt atiduosiu.
Pajunges dviguvai silpnesni varikli turesi kazkaip apribot debita, kitaip
rizikuoji sudegint. Ir dar sukius ziurek, turi but 2800, ne maziau.